Regulamin
I. Postanowienia ogólne 1. Sklep internetowy Julietta.com.pl prowadzi Firma „Julietta” Ewelina Pala z siedzibą w Krakowie, przy ul. Modrzewskiego 6
2. „Złożenie zamówienia w sklepie Julietta.com.pl możliwe jest jedynie po dokonaniu uprzedniego zatwierdzenia treści niniejszego Regulaminu, wobec czego domniemuje się, że Klientom znane są niniejsze postanowienia i są przez nich akceptowane.” 3. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki. 4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. 5. Julietta.com.pl zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia. 6. Sklep zastrzega, iż produkty w rzeczywistości mogą nieznacznie różnić się od prezentowanych zdjęć. II. Składanie zamówień 1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Sklep Julietta zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu. 2. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronach sklepowych i przesłanie go do Juleitta.com.pl. 3. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza zamówienia". 4. Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź z serwisu Julietta.com.pl potwierdzającą przyjęte zamówienie. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji. 5. Julietta.com.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do rzetelności takiego zamówienia. 6. Realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. W przypadku konieczności weryfikacji zamówienia, zostanie ono przekazane do realizacji w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym zostało ono zweryfikowane. 7. W razie wątpliwości przyjmuje się, że umowa sprzedaży została zawarta z chwilą rozpoczęcia realizacji zamówienia. III. Formy i koszty przesyłki, formy płatności i realizacja zamówień 1. Przewidywany czas realizacji zamówienia podany jest w opisie towaru będącego jego przedmiotem (określany jest w dniach roboczych). Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej wybranego podczas składania zamówienia Dostawcę: Pocztę Polską (zazwyczaj od 2 do 10 dni roboczych) lub kuriera (zazwyczaj 1 dzień roboczy) 2. Julietta.com.pl pobiera zryczałtowaną opłatę obejmującą koszt przesłania przesyłki do Klienta, z którą Klient może zapoznać się w każdej chwili w zakładce "Koszty przesyłki" na stronach sklepu. 3. Sklep Julietta może w ramach promocji zawiesić pobieranie zryczałtowanej opłaty lub obniżyć jej wartość, umieszczając stosowną informację na stronach "www.julietta.com.pl". 4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez pocztę oraz inne firmy kurierskie. 5. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem przy odbiorze towaru, przelewem na konto. 6.W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej. IV. Reklamacje 1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki. 2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Julietta.com.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji. 3. Reklamacje uwzględniane są tylko wraz z oryginalnym dowodem zakupu. W przypadku jego braku reklamacja nie zostanie uznana, a towar zostanie odesłany na koszt Klienta. 4. Odsyłając towar Klient jest zobowiązany do jego bezpiecznego zapakowania, aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Jednocześnie dowód zakupu winien zostać tak umieszczony w przesyłce, aby uniemożliwić jego przypadkowe wypadnięcie, zgubienie lub zniszczenie. V. Zwroty 1. Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", można odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany, czysty i bez zapachów (np. perfumu, kremu, proszku) w oryginalnym opakowaniu z metkami. 2. W celu dokonania zwrotu, o którym mowa w ust. 1 należy: a. wydrukować i wypełnić formularz zwrotu b. odesłać towar wraz z wypełnionym Formularzem zwrotu towaru i oryginalnym dowodem zakupu na adres: "Julietta" Ewelina Pala, ul. Modrzewskiego 6/2, 3-216 Kraków, z dopiskiem „zwrot” c. w przypadku, gdy zamówieniu towarzyszyły jakiekolwiek „gratisy”, należy je również zwrócić 3. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego zapakowania przesyłki zwrot nie będzie rozpatrywany. Przesyłka zostanie odesłana do Klienta na jego koszt. Jednocześnie dowód zakupu winien zostać tak umieszczony w przesyłce, aby uniemożliwić jego przypadkowe wypadnięcie, zgubienie lub zniszczenie. 4. Zwroty uwzględniane są tylko wraz z oryginalnym dowodem zakupu. W przypadku jego braku zwrot nie zostanie uznany, a towar zostanie odesłany na koszt Klienta. 5. Koszt odesłania towaru do Sklepu Julietta pokrywa Klient. 6. Julietta.com.pl dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poprzez pozostawienie kwoty pieniężnej do dyspozycji Klienta. 7. Kwota, o której mowa w ust. 6 zgodnie z dyspozycją klienta na Formularzu zwrotu towaru może zostać przelana na jego rachunek bankowy lub przekazana na poczet kolejnych zobowiązań (nowych zamówień). Klient ma także możliwość zdecydowania o zwrocie należnej mu kwoty, o której mowa w ust. 6 w inny sposób. W takim przypadku upoważnia on Sklep „Julietta” Ewelina Pala do zawarcia w jego imieniu umowy z podmiotem trzecim i pokrywa wszelkie koszty związane z tą umową. VI. Wymiany 1. W ciągu 10 dni od odebrania przesyłki Klient ma możliwość dokonania wymiany towaru. Jest to możliwe tylko w przypadku jeżeli produkt nie jest zniszczony, uszkodzony lub w żaden sposób użytkowany, czysty i bez zapachów (np. perfumy, kremy). 2. W celu dokonania wymiany, o którym mowa w ust. 1 należy: a. wydrukować i wypełnić formularz wymiany towaru. b. odesłać towar wraz z wypełnionym Formularzem wymiany towaru i dowodem zakupu na adres podany w formularzu, z dopiskiem „wymiana” c. pokryć koszty przesyłki zgodnie z ust. 3 oraz ewentualną dopłatę, w przypadku wyboru droższych produktów na wymianę 3. Koszty przesyłki w przypadku wymiany nie podlegają promocyjnemu obniżeniu lub zawieszeniu. Aktualne informacje na temat kosztów przesyłek znajdują się w zakładce koszty wysłki. 4. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego zapakowania przesyłki wymiana nie będzie rozpatrywana. Przesyłka zostanie odesłana do Klienta na jego koszt. Jednocześnie dowód zakupu winien zostać tak umieszczony w przesyłce, aby uniemożliwić jego przypadkowe wypadnięcie, zgubienie lub zniszczenie. 5. Zwroty uwzględniane są tylko wraz z oryginalnym dowodem zakupu. W przypadku jego braku zwrot nie zostanie uznany, a towar zostanie odesłany na koszt Klienta. 6. Koszt odesłania towaru do sklepu pokrywa Klient. 7. W przypadku powstania nadpłaty w wyniku wymiany, Julietta,com.pl dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki poprzez pozostawienie kwoty pieniężnej do dyspozycji Klienta. 8. Kwota, o której mowa w ust. 5 zgodnie z dyspozycją klienta na Formularzu wymiany towaru może zostać przelana na jego rachunek bankowy lub przekazana na poczet kolejnych zobowiązań (nowych zamówień). Klient ma także możliwość zdecydowania o zwrocie należnej mu kwoty, o której mowa w ust. 5 w inny sposób. W takim przypadku upoważnia on Sklep Julietta.com.pl do zawarcia w jego imieniu umowy z podmiotem trzecim i pokrywa wszelkie koszty związane z tą umową. VII. Postanowienia końcowe 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. 2. Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności sklepu internetowego Julietta.com.pl. 3. Sklep Julietta zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia
|